究竟點去山中湖+忍野八海,交通情況係點呢?

DSC06872

我哋喺山中湖平野車站搭0907嗰班富士急巴士(頭班車),雖然呢班車ge終點站係河口湖站,但我哋會首先去咗忍野八海,再番河口湖站搭高速巴士番新宿。(前一日我就已經買好番新宿ge車飛,當時完全唔記得可以喺富士山站搭高速巴士番新宿。不過好彩我喺河口湖站搭,想知點解,下面話你知!)

DSC06810

大家記得從巴士後門上車,有Suica card就先嘟一下,落車再嘟多一下。如果冇Suica card,記得要落飛,落車俾錢!巴士上經過見到山中湖ge標誌!唔好問富士山去咗邊,我都好想知!!!

DSC06815

下面呢個車表好好好緊要,除非你唔怕露宿街頭!因為錯過咗一班車有機會要等幾個鐘先有下一班,如果你錯過尾班車就真係幫唔到你,因為連的士都超難叫,最近都要由富士吉田過嚟!(車表可以喺各個大站同各觀光案內所索取,又或者上富士急巴士網站,仲有我上篇文章都有講。)

DSC06820

除非大家嚟山中湖會去幾個景點,我先建議大家買呢邊geふじっ湖号2 -day pass周遊券, 否則搭富士急巴士就得喇!我自己都係搭巴士。

DSC06886

去忍野八海一定要注意,大家可以喺4個車站上落車,(但千歧唔好喺忍野しのびの里落車,係離忍野八海好遠)!忍野八海、忍野八海入口、忍野入口加埋淺間神社站,總共4個車站都可以去到忍野八海,所以喺check車表時一定要小心自己要喺邊個站上落車!事關唔係每一站都會停車ge,所以一定望清楚!

忍野八海同埋忍野八海入口呢兩個站較少班次會停站,特別係忍野八海入口,所以建議大家喺另外2個站上落車穩陣d!

如果大家好似我咁帶埋行李,記得一定要喺忍野入口呢個站落車!因為呢個站係最近忍野村觀光案內所,可以將行李寄存喺度!

DSC06846好彩嚟到終於冇再落雨!感謝各路神明!!!

一落車見到上面個指示牌,而對面路口寫住忍野八海,就可以向箭嘴方向直行!

DSC06908

直行3mins,就會見到忍野村觀光案內所!

DSC06821

忍野村觀光案內所ge服務超好,工作人員好nice、好熱情!最好ge仲喺大家可以免費寄存行李!案內所有一排locker,只有用100yen就可以鎖好locker,當你拎番行李,100yen係會退番俾你㗎!好似我fd帶咁鬼大個行李箱,放唔入locker點算好?案內所係會幫你看管住㗎!係咪好好呢?

DSC06903

放好行李,我哋可以開始輕鬆遊覽忍野八海。由忍野村觀光案內所左手邊個路口一直行2分鐘就會見到忍野村。

DSC06847

忍野八海是位於山梨縣忍野村的湧泉群,所以大家嚟到係名副其實ge睇水。好耐好耐以前,忍野村ge所在地為宇津湖,延曆年間(西元800 – 802年)富士山火山爆發,其流下的熔岩將宇津湖一分為二,而成了山中湖及忍野湖。

DSC06853

富士山麓ge平原同御阪山系之間ge峽谷因河流侵蝕同挖掘排水而干涸,但是富士山的伏流水仲殘留著可以溢出作為泉眼的湧水池。

而具有代表性的湧水池分別係 : 湧池、出口池、御釜池、濁池、鏡池、菖蒲池、底拔池、銚子池,亦就係宜家我們所見到ge忍野八海。

DSC06857

位於富士山北東山麓的忍野八海因水質良好、水量充足、保存情況完好、景觀優美,1985年(昭和60年)被環境廳(現 環境省)選定為全國名水百選,也是日本國的天然紀念物和新富岳百景之一,因而聲名大噪,而成為觀光勝地。

DSC06868

我哋行經鏡池時,竟然見到有個跟旅行團嚟ge內地阿伯吐痰落去,嗰下見到真係超嬲!激到我即刻喝停佢,仲勁惡咁鬧咗佢!內地人冇公德心鍾意污糟邋遢咪留番喺內地囉,點解要去破壞人哋國家ge環境呢?真係乞人憎到極點!

DSC06854

由於富士山被日本喻為神山,而富士水流下的湧泉自然被稱為神水!

山梨富士吉田市係著名的「徐福傳說」之地。傳聞秦始皇命徐福渡海尋找長生不老之仙藥,據說,徐福最終到達的地點是賦有「長生不老之泉水」美名的富士吉田。富士吉田市北口本宮富士淺間神社裡,設有徐福紀念碑。

DSC06866

忍野八海的湧水,是富士山高地的融雪及雨水,流到地底的熔岩地層,經過80年歲月的過濾及沈澱而形成的清徹泉水,再由八個池所湧出,平均水溫只有13度。

DSC06865

湧池旁的一處湧泉,牌上寫的是“來自富士山的融雪”,「湧水の手入れ30秒に挑戦」,大家可以試下挑戰將手放入泉水中30秒,我試過水溫,超冰涼! 大家亦可以喺度飲用富士山泉水!

DSC06880

喺御釜池好明顯見到湧泉口,真係好似一個御釜,泉水好清澈,顏色好靚。雖然八個湧泉望落好似好平靜,唔似我見過ge湧泉,d水會向上湧出,但其實真係水源充足㗎!

DSC06883

兩岸種滿咗櫻花樹,可惜櫻花仲未開,唔係一定會好靚!不過呢度遊客不算多,好山好水,空氣清新,淙淙流水,慢慢散步,好舒服好寫意!

DSC06888

忍野八海地址:                                                                                                                                                          

Shibokusa, Oshino, Minamitsuru District, Yamanashi Prefecture 401-0511 日本

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()