原宿/表參道/天丼てんや

DSC06525

完成去御苑賞櫻呢個行程之後,我哋嚟到原宿。原宿、表參道到涉谷一帶都係東京年青人ge蒲點,仲要係星期日,所以真係好多人,就好似旺角一樣多人。DSC06527

真係多人到嘔,有人群恐懼症ge本人見到咁鬼多人真係好想暈。就連一直通去表參道ge各條大路小巷都塞滿晒人。你講,點會唔迷失表參道呢?

DSC06526

最最最恐怖、最最最多人ge梗係原宿竹下通Takeshita Street啦!無論係東京當地ge年青人,定係其他嚟東京修學旅行ge日本年青人都一定要嚟呢度朝聖,咁點唔多人啊?!

講開又講,以前聽人講過,東京女仔唔識打扮唔靚,反而大阪女仔仲識打扮。其實每次去大阪,我都覺得大阪d女仔好識打扮自己,身形又好;京都女仔打扮比較斯文,北海道就真係幾老土喇!

今次嚟到東京,d女仔打扮一係就太有個人風格(但完全唔靚),一係就太普通(成街都咁著)。佢哋好多人都鍾意著乾濕褸,仲要所有都淨係著杏色。於是我同我fd講,我唔敢著我件乾濕褸,因為驚走散咗,你搵唔返我。

行完嗰幾條最多人ge街,我哋直踩落澀谷。不過,都嚟到下午茶時間,我哋需要醫下肚先!因為真係餓,我哋決定食d飽肚ge野。所以就去咗專食天婦羅丼ge連鎖店-天丼てんや!

image1

雖然係連鎖店,價錢不算貴,但質素一d都唔差。最出名係海老,即係大蝦,一定要食!我哋去到時都要等位,店內唔算大,一邊係對住開放式廚房ge bar檯,一邊係四人檯。如果客人自己一個人就會被安排坐bar檯,兩個人或以上就會坐4人檯。因為唔會搭檯,所以要等位。

不過凡事總有例外,我哋等緊檯時,排喺我哋後面有個日本婆婆,佢得一個人,店員揚手安排佢坐去bar檯,然後再安排我哋坐4人檯,點知佢一個唔該就坐低咗喺我哋對面,嗰一刻我真係shock咗!就係咁,我成餐飯就對住個古怪婆婆了!

DSC06535雖然我有選擇困難症,但我最鍾意試新嘢,所以叫咗春季限定ge櫻海老天丼set,即係980yen嗰款,配Udon。唔知係咪餓到傻咗,我竟然完全見唔到ge set係連飯~不過宜家去,可能已經冇咗呢款嚕!

DSC06537

個丼d天婦羅上面仲淋滿燒汁,食完一定飽到爆!每一樣食物都好好味,海老,櫻海老餅(櫻花蝦餅)、瀨戶內海產ge黑海苔、野菜,仲有我覺得最好味ge白魚。除此之外,跟餐ge Udon都超有水準,驚喜,正!

DSC06538

好友叫咗元祖オールスター配蕎麥麵,天婦羅有海老、魷魚、菇、豆、藕片、茄子,一樣炸得勁脆又唔油,名符其實ge皮薄餡靚,但蕎麥麵有D over cook!

DSC06536不過最重點係佢個set係冇飯,而我個係有飯。我問佢點解明知我個set係連飯都唔阻止我,佢竟然話以為我太餓先叫!OK!我知我係飯桶,都唔使咁啊?!而最sad ge位係,我竟然真係食得晒~~~果然飯桶去到日本都係飯桶!

天丼てんや 有好多間分店,而且除咗基本ge丼之外,仲會不斷有期間限定ge丼㗎!

下次去日本可以去試試! http://www.tenya.co.jp/

 

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()