(新宿)珈琲貴族エジンバラ

DSC06367

我哋到達新宿先係0640,我呢個雨神去邊度都落雨,一步出新宿南口就落雨,仲越落越大。由於落雨關係,天氣非常清涼,只有11度。呢個時候饑寒交迫下,勁想食d飽肚野。於是我哋兩個好麻甩咁衝咗入車站對面間吉野家(因為喺日本大多數喺男人先會去食),果然入面全部都係男客人,好彩有個女店員咋!!!

由於本人太飯桶,所以食物一送到嚟,我就勁食,食完先記得要影相(滴汗ing~)

DSC06360

日本吉野家又抵又好味唔使我多講,食咗1個牛丼+1個豆腐木魚丼set,都係670yen,正!我喺日本其他地方都有食過吉野家,每個地方喺味道上都有DD 唔同。香港比較似東京個味。不過唔知點解,我問店員要牛肉汁,竟然喺冇得要肉汁㗎,仲叫我可以自己加醬油。So sad!

食完野,時間尚早,新宿各大shopping mall起碼要1000後先開,所以第一個行程我係plan去0900開ge新宿御苑,早d去冇咁多人嘛!但係0715-0900呢段時間應該點樣打發?成程機俾隔離個乘客吵住,再加埋我喺自己張床以外好難瞓著,所以非常需要咖啡因拯救我。

雖然一眾連鎖咖啡店都未開門,但我知道喺新宿有間好出名經營咗40年ge 喫茶店係24小時營業,就係珈琲貴族エジンバラ (珈琲貴族Edinburgh)。除咗有免費Wi-Fi外,最重要係順路去新宿御苑。

於是我地喺新宿東南口(即係南口對面)嗰新京王高速巴士總站地下街一路直行到最尾個出口(慢慢行大概10mins),一出地面就見到珈琲貴族エジンバラ棟buildng!

DSC06366

你可以搭lift,又或者行樓梯上去,店內有分吸煙區同非吸煙區,一入去店員就會詢問你先安排座位。雖然我坐喺非吸煙區,但係都會隱約聞到煙味。

店內裝修行歐式style,座位舒服,好適合喺度hea!我仲見到有人食完野就趴喺檯度瞓覺!

DSC06368

Menu上有超多選擇,淨係飲品都有超過40種,咖啡想要blend、straight定係炭燒,hand drip、 Syphon drip、Cold brew 都有齊!咖啡一般係900yen,加480yen就有埋一件cake,所以我地兩個人都叫咗coffee+cake set。朋友叫咗杯straight coffee,我就叫咗其中一款好出名ge咖啡-cafe au lait

店員會親自嚟到你面前,用好似拉茶ge方式調配出呢杯cafe au lait,好有視覺效果!

DSC06371

當日有4款cake可以揀,好友揀咗最愛ge栗子tart,我就揀咗cheese cake!配我地各自ge飲品,perfect!

DSC06369

栗子tart d cream同栗子蓉好幼滑(雖然偏甜),配black coffee就啱晒!喺香港就只有The Peninsula Boutique同Passion by gerard dubois ge栗子tart先有咁好味了。而我杯奶味濃郁cafe au lait同cheese cake亦都非常夾,cheese cake好好味,不會偏酸或偏甜,鬆軟度啱啱好!不過cafe au lait真係幾奶,飲慣齋啡ge我,下次會飲返black coffee!

DSC06373

店員會留意住每檯客人,水杯ge水一少咗就即刻幫你加水,service好好!開頭覺得好奇怪,點解成間店都係男店員,後來坐到8點鐘就見到有女店員返工,跟住6-7個男店員一齊放工。因為係24小時營業,所以夜班係全男班!佢哋走時仲同我哋打招呼say goodbye添!

最好笑係,好友話佢個toilet好好坐,用得好舒服!我就覺得煙味超勁lor!!!

珈琲貴族エジンバラ
Add:  Japan, 〒160-0022 Tokyo, Shinjuku, 新宿3丁目2−4, 新宿M&Eスクエアビル 2F
Website:  edinburgh.jp
Open now:  Open 24 hours

 

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()