新宿出發!2016年去富士山最update交通情報

img_424_20160407135024_0

(左邊係JR南口,右邊係新高速巴士總站)

第二朝8點45分,我哋去到新宿車站,準備喺新宿高速巴士總站搭京王電鐵巴士集團ge中央高速巴士前往富士五湖。出發前往富士山嗰日,正正就係新ge新宿高速巴士總站(バスタ新宿)啟用ge日子,亦即係JR新宿南口對面,如果出新南改札嗰個出口就啱了(記得一定、一定要出呢個出口,因為最近,又有扶手電梯)!

新宿高速巴士總站(バスタ新宿)隔離相連ge新shopping mall係叫NeWoMan!

我喺香港已經check好咗資料,亦見到個新車站,第一日就仲行經過佢。但始終有d唔放心,話晒都係第一日啟用,於是我fd就叫我去新宿JR Information center問清楚!(因為去咗日本咁多次,試過好多次問JR D職員都俾山埃答案,最離譜嗰次係去立山黑部,搞到成個行程瀨晒嘢!)

但既然佢叫到,雖然我唔多情願,但最後我都係問咗!我好肯定自己問得好清楚,對方係完全明白我ge意思,Information center個女仔好肯定咁答我要去西口搭,跟住我問佢聽日出發唔係要去新車站搭咩,佢再次好肯定答我要去西口ge度搭車!於是我就信咗佢!

臨瞓前特登上網check好咗朝早0915有一班開去富士五湖ge巴士,雖然之後仲有其他班次,但因為由新宿到河口湖要大概個半鐘,我想早d去到,可以有多d時間玩。

當我0845去到新宿西口,出西口方向係要抬個行李箱上樓梯,冇扶手電梯,東京人絕大部分都很冷漠,唔似我去日本其他地方,一定有人幫手!

一出西口,嗰度有好多巴士站,但竟然完全見唔到有去富士山ge高速巴士,冷清到呢!!!搵咗一陣都唔見,俾我見到兩個警察伯伯,於是即刻衝埋去問啦!佢哋就叫我去新車站,話今日搬咗過去,仲教我點行過去!於是我話我知點去,然後向佢哋道謝,就即刻衝番去新車站喇!

好衰唔衰開始落雨wor!仲越落越大!搞到我哋又要開遮,又要拖住行李暴走!成個癲婆咁!已經好嬲了!

26520704525_a9a037ec3a_o

去到位於4樓ge新車站,一出lift,喺個好窄ge通道位竟然有塊大screen show晒d車ge timetable出嚟,於是一大班人塞喺嗰度,阻住晒條路!嗰個位淨喺夠1個人拖住行李箱過!好唔容易過咗最窄個位,前面有一堆cam拍住個新車站!話晒第一日啟用,作為傳媒人,我完全可以理解佢哋要交功課!但真係唔應該阻礙到其他人!

DSC06587

終於入到車站大堂,超級多人,我梗係即刻衝去買飛啦!點知條隊好長,於是我就去自動售票機買啦,點知部嘢好鬼複雜,係連車站ge工作人員都搞咗好鬼耐,搞到我眼白白見住架車大把位但就咁開走咗!嗰一刻,我真係真係嬲到一個點!一心想買下一班10點幾嗰班車,點知已經冇晒位。搞到我哋要買11點幾個班,仲要係最後兩個位!嬲到就嚟爆啦!

DSC06584

我火滾到差d衝去d媒體度接受採訪,等佢哋報導吓佢哋個新車站啟用係幾咁混亂,所有ge配套都未做好,工作人員完全唔熟所有嘢!

為咗唔好俾我ge起床氣同飢餓感影響到我ge情緒同形象,我決定去食番個早餐!嗰時都未夠9點半,商場又未開,我哋唯有去食我哋見得最多ge,仲多過便利店ge Starbucks,多到好似唔使俾租咁!總之喺車站隔離就有一間喇!

DSC06585

不過呢,雖然都係Starbucks,但一眼就知日本俾香港正好多好多啦!種類多、味道好,仲要平過香港wor!咁又係ge,香港Starbucks係under邊間公司先得㗎?點同日本比?!

DSC06586好好咁食完早餐,叉足電,可以安心上路,向富士山出發!

臨上車時,竟然遇到車站宣傳人員派發紀念品!Design係幾靚,但其實d紀念品好似唔關新車站事。

DSC08209

前幾日見到有網友去咗,發現配套已經做好, JR站內ge指示牌亦已經updated!

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()