江之島•湘南海岸•鎌倉一日遊(5)-8日8夜東京上山下海花見之旅 Day 4
DSC07466

東京近郊日歸小提案-湘南海岸+鎌倉高校前站(男兒當入樽取景地)

 

離開江之島,我哋又番到江之島站搭江之電去鎌倉高校前站。大家記得唔好搞錯方向,喺向鎌倉方向先啱㗎。

DSC07446

嚟日本咁多次,我好鍾意鐵道遊,所以知道佢哋第一節車廂通常可以睇到駕駛室。所以我特登揀咗第一節車廂嘅靚位。越過駕駛員嘅身影,見到電車沿著鐵軌運行,感覺真係好正。

DSC07447

我好鍾意呢種特別嘅視覺享受!
嗰一瞬間我好似唔祇係乘客,望住窗外掠過嘅風景,
更加似係親身駕駛住江之電準備開始一段穿越時空嘅奇異旅程。

DSC07448

要前往充滿古雅風情嘅鎌倉,當然唔少得江之電。行駛咗超過一個世紀嘅江之電,唔單祇係交通工具,沿途有山景又有海景,仲會穿梭喺民居同鬧市之間。啱晒我呢個鍾意上山下海嘅旅行魂!搭著搖晃喺鐵道上、小路間穿插嘅江之電,種種風景將搭車變成一種樂趣!

DSC07443

江之電穿過大街小巷後,右手邊出現咗蔚藍色嘅海岸線,我們終於抵達傳說中嘅湘南海岸。湘南海岸亦有「東方邁亞密」嘅美譽,夏天時有好多遊客嚟到盡情享受海上運動。

DSC07483

從月台上見到一望無際嘅大海已經令人好興奮!

DSC07490

鎌倉高校前站係「關東之站百選認定站」~

DSC07489

終於嚟到鎌倉高校前站,內心好激動,小時候嘅回憶不斷喺腦海中翻湧!

DSC07461

出站後第一個路口就係江之電最著名嘅攝影熱點,SLAMDUNK《男兒當入樽》片頭曲其中一幕就係以呢度作為場景,吸引咗好多人嚟到此一遊。

12993564_10156903039605085_6025855981189049437_n

相信有睇過《男兒當入樽》嘅朋友,對呢一幕、呢一部電鐵絕對唔會陌生!

櫻木花道與晴子,耳邊好似即刻響起 《男兒當入樽》主題曲 ~  (台譯:灌籃高手)

螢幕快照 2016-05-14 上午02.33.44_meitu_1

細細個嗰時,曾經因為某波牛而睇嘅一套動漫!
多年後終於可以嚟到呢個夢幻場景~完夢

雖然湘南海岸沒有湘北高校,
但當鎌倉高校穿着制服嘅學生經過身邊時,令人不其然代入了《男兒當入樽》!

DSC07478_meitu_1

我自己對呢架由奶油色與墨綠色組成嘅江之電情有獨鍾。

DSC07479

當日到訪時,人唔算好多,有台灣人、韓國人仲有兩個香港人(我哋),咩年齡層都有!其實女士比男士多!幾個台灣嬸嬸特別顯得好興奮,我覺得佢哋好似翻番自己嘅少女時代咁樣。

DSC07456

以前見到喺海岸邊行駛嘅火車,總會令我聯想起夏天午後嘅悠閒慵懶。應該談一場冇負擔嘅戀愛!

但當自己親自嚟到湘南海岸後,發現感覺喺唔一樣㗎!

喺香港,去長洲或南丫島俾我嘅感覺係一種悠閒寫意嘅歡樂;而湘南海岸卻帶俾我輕鬆中混和住淡淡嘅懷念感覺。

DSC07480

喺鎌倉高校前站留咗幾長時間,離開時仍然有d依依不捨,但感覺上又有d輕鬆。就好似打開咗time capsule,原來我喺湘南海岸留下咗某種回憶,宜家又帶走某種新嘅感覺。

喺鎌倉高校前站,心中就係哼住幾首《男兒當入樽》嘅歌曲,當然唔少得主題曲 《君が好きだと叫びたい》(想大聲說我喜歡你),眼前好似睇住呢段片頭:

https://www.youtube.com/watch?v=iW4atnm_5h0

好熱血嘅感覺!唔知大家鍾意邊個角色呢?係傻氣熱血嘅櫻木花道?嚴格嘅大猩猩赤木?三井壽定係宮城良田?擁有肯德基爺爺般笑容但腹黑嘅安西教練?(個人唔鍾意流川楓~)

https://www.youtube.com/watch?v=O69xcEyAx_U

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()