超高CP值即切即燒日本牛排 いきなりステーキ IKINARI STEAK

logo

宜家想用平民價錢飲紅酒鋸日本和牛唔係冇可能!我哋已經plan好咗睇完目黑川夜櫻,係目黑站附近食晚餐-鋸扒!

我知道就喺目黑站附近有IKINARI STEAK ge 分店-目黒上大崎店,但可能血糖太低,完全唔知應該點行!於是我行入咗便利店問路,收銀姨姨一聽到IKINARI STEAK就即刻識教到我點去,好明顯IKINARI STEAK好出名。

其實一出目黑站,當見到atre喺你右邊,左邊有個巴士站迴旋處,向住左邊直行。只要沿住呢條大路-目黑通り行5分鐘到高架天橋嗰個路口,IKINARI STEAK就喺左手邊轉彎位!

DSC06982

就係呢間日本好多分店ge高CP值即切即燒的牛扒-いきなりステーキ IKINARI STEAK

DSC06985

呢間steak house出名係企喺度食,不過我去呢間係有位坐ge!IKINARI有唔同ge扒款俾個人揀,每g由6.5yen-10yen不等,最少要叫200g!

DSC06983

IKINARI另一吸引人ge係有house wine 俾客人叫,價錢唔貴,一杯500yen!而且仲係嗰種就算得一個人去食嘢都唔會令人覺得尷尬ge食肆。你知日本好少一個人喺出面食飯㗎嘛!

DSC06986

落完order,好快師傅切完肉,就會將客人order嗰塊扒攞俾客人睇下,客人睇完先會拎去烤!跟住侍應生會送上salad同湯。每張檯上都有一排調味料同醬汁,大家可以根據自己口味揀選。我好鍾意個牛肉清湯,雖然湯面冇撇油,但真係好好味,有牛香味又有蔬菜甜味。

DSC06991

呢個時候,好友ge牛扒送嚟喇!佢叫咗 200g US Angus Sirloin (8yen/g)!

DSC06990

而我呢個牛魔王嚟到日本梗係叫咗300g「本格熟成」20日ge日本國產牛,由於冇ribeye揀,所以都係叫咗Sirloin(10yen/g)。

DSC06992

一切開塊扒發現over cooked,好友嗰塊都係咁!佢叫咗medium,變咗medium well;好彩我叫medium rare,變咗medium!日本牛肉質軟滑帶甜味,加上熟成咗,即使over cooked,我覺得可以接受!雖然唔係黑毛和牛,但有和牛ge甜味,又冇食燒和牛嗰種油膩感,正!好味道!如果好似我家好友鍾意牛味濃郁ge,美國牛就啱晒喇!

其實每一間いきなりステーキ IKINARI STEAK分店所提供ge牛肉都有唔同,價錢亦有唔同,好似係赤坂大街店同新橋店就有正宗黑毛和牛,都只係15yen/g,好抵食㗎!

rib-BJA

いきなりステーキ IKINARI STEAK

http://ikinaristeak.com/home/

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()