六本木Tokyo Midtown夜櫻

DSC07036

我哋喺目黑站附近醫好肚,就行番去目黑站搭車去六本木繼續觀賞夜櫻。

DSC06997DSC06996

途中經過一棵好似桃花ge櫻花。喂,sakura!做咩扮桃花啊?!

DSC07000

我哋由Tokyo Metro南北線目黑站搭到六本木一丁目站,除咗有Doraemon Tokyo Metro ge 廣告,當然唔少得Tokyo Midtown Blossom ge廣告牌啦!

DSC07002

因為design同用色好靚,忍唔住收藏咗一份!

DSC07117

Tokyo Midtown是一個位於日本東京都港區的多用途都市開發計劃區。而整項計劃的地標建築Midtown Tower是一座地下5層、地上54層,全東京最高ge大樓!

DSC07004

Midtown Tower設有餐廳、住宅、辦公室、商場、美術館、診所同公園等多種設施。而主要設施係位於中城大廈高層(45~53樓)ge酒店 The Ritz-Carlton Tokyo 同從赤坂搬嚟ge Suntory Museum!

DSC07006

好多企業都將總部設係Midtown Tower,包括Yahoo JP、Fujifilm等等。嗰日一出就見到Fujifilm Square 有相片展同相機展,可惜去到已經closed!

DSC07008

櫻花、桃花、梅花我都識得分,但竟然唔識得分真•櫻花定係假•櫻花。

DSC07011

一開始我以為呢棵喺Midtown Tower外面ge盆栽櫻花係假ge,我行到超近都睇唔出,點知一陣風吹過竟然有花瓣飄落……真•櫻花,你真得嚟都好假姐!

DSC07014

我哋冇行入商場,而係沿著呢條櫻花路一直向公園行,隔離仲有小噴泉,都有幾多人散步放狗,幾正!

DSC07026

一直行到連接商場ge天橋,就見到好似火樹銀花般ge櫻花大道!

DSC07028

之前一直行過嚟都冇咩人,點知原來大家都聚集喺度,真係超多人 ,個個都想揀霸個靚位影相。

DSC07040

同目黑川夜櫻相比,Midtown夜櫻就好似時尚都會女郎,而目黑川夜櫻就是大和美女,各有各ge風姿,各有各ge魅力!

DSC07029

喺橋上面賞完櫻,梗係要係橋下賞櫻啦!呢個時候先發現,照住櫻花ge射燈原來係彩色㗎,唔怪得呢度夜櫻ge顏色咁特別啦!

DSC07073

被夢幻燈色櫻花樹包圍ge Tokyo Midtown

DSC07087

突然俾我搵到個靚位影到東京鐵塔,梗係要影啦!

DSC07083

點知突然殺出一對台灣情侶見到我喺度狂影,走埋嚟一睇到個view,即刻喺咁影,阻住咗我個鏡頭,於是只好讓佢哋影完先慢慢再影!

DSC07085

櫻•東京鐵塔

DSC07068

沿住櫻花大道繼續行,見到左手邊出現咗21_21 DESIGN SIGHT藝術博物館。

DSC07070

我哋喺地鐵站內見到宣傳,介紹館內正展出一個雜貨展,仲有一個用locker做ge裝置藝術品,作品主題係「蝸居」。

21_21 DESIGN SIGHT Exhibition “ZAKKA -Goods and Things-"

top_image

個展覽開正我fd嗰瓣,佢最鍾意呢類型ge展覽,所以我建議佢可以自己嚟!我唔係唔鍾意,但我成個行程已經full晒,唔會有時間嚟睇。不過最後某人掛住買嘢冇嚟到!

有興趣ge朋友喺6月5號或之前都可以嚟睇吓,幾有趣!

DSC07093

另一邊ge橋上影到ge夜櫻

DSC07097

身後已經係東京舊地標-東京鐵塔

DSC07109

我覺得商場內部ge design結合咗現代與傳統日本美學!雖然藝術ge嘢,我識條蔥咩!但真係俾到我咁ge感覺。

Midtown Tower商場 Galleria

DSC07121DSC07115

Oh! 唔講咁多!架加長版豪華禮車已經係度等緊我啦!其實遊東京可以同friend開時下日本最hit嘅Limousine加長版豪華禮車Party!想係東京搞個bachelor party 、生日party、情人節surprise、求婚,會係一個唔錯嘅選擇。

DSC07009

全日本最寬最長的豪華橋車會帶你體驗東京夜生活,一邊感受東京晚上繁華街道,一邊同fd盡興狂歡!專業司機沿途講解東京名勝,欣賞美麗夜景同時可以盡情使用車上設備,仲會介紹東京最新最潮的夜蒲聖地!

58-img-0008

  • 全日本最寬最長的橋車 (全日本只有4輛),車身120英寸,有32吋大電視連DVD設備
  • 酒店接送,一小時內全東京任你遊
  • 適合生日派對、朋友聚會、浪漫約會,可提供車輛裝飾
  • 司機導遊更可介紹及預約六本木、銀座、渋谷、新宿歌舞伎町等等適合外國人或日本人最hit蒲點
  • 一小時車程︰30000yen起 (價錢1 – 8人收費)價錢會根據唔同車款同時間有所不同

http://premium-limo.jp/price/

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()