富士山+河口湖+天上山公園カチカチ山ロープウェイ

DSC06686

去完河口湖音樂盒之森博物館之後,接著落嚟ge行程就係去天上山公園喇!我哋喺音樂盒之森博物館對面馬路搭番Red line觀光巴士嚟到天上山山腳。然後再行一小段樓梯上去纜車站!

DSC06676

天上山又稱為Kachikachi山。原本我都唔知點解,跟住嚟到纜車站,當我見到兔仔同狸貓就知道原因了!記得細細個有聽過呢個日本童話故事,不過好友話冇聽過wor。

故事講狸貓殺咗疼愛兔仔ge老婆婆,於是兔仔想教訓狸貓,於是約狸貓一齊上山砍柴。喺回去的路上,使用打火石「Kachikachi」,點燃狸貓揹著ge柴。狸貓聽到Kachikachi聲後覺得奇怪,於是問兔仔剛才「Kachikachi」係咩聲?兔仔答佢「因為這座山叫Kachikachi山,所以Kachikachi鳥就會發出這種叫聲」,於是狸貓信咗兔仔,背部被火燒傷。

呢個故事會喺搭纜車時播ge,到時大家可以聽聽!

天上山公園Map

faci_map

雖然知道天上山公園好受歡迎,但嗰日Mt. Kachikachi Ropeway真係好多人排隊,再加埋嗰日只係開咗一架纜車,所以都等咗15mins先上到纜車。

DSC06678

Mt. Kachikachi Ropeway 係全年無休ge,但如果天氣太差就會停駛。

DSC06680

纜車來回票價800yen,車飛上面印有兔仔同狸貓㗎!大家亦可以買單程,要450yen (落山要45mins,唔知係咪真係45mins就得,我冇試啊!)

DSC06681

當日我哋搭ge係狸貓纜車,兔仔纜車冇開。纜車大概用咗3分鐘就去到天上山山頂ge富士見站,一路搭纜車上去都見唔到富士大神!

DSC06698

眼前見到成個河口湖靚景,咁富士山究竟喺邊啊?只要沿著碎石小徑行半分鐘,就可以見到成個富士山出現喺眼前!

DSC06687

見到眼前呢個日本人心中ge神山,真係俾到我一種好震撼ge感覺,唔係用靚字就可以形容!富士山係全日本最高ge山,亦正式入選列入世界文化遺產!我同好友都覺得富士大神充滿仙氣,除咗咁都唔知點形容!所以真係唔好再用仙氣嚟形容人喇!唔明?唔該你親自嚟見一見富士大神就會即刻明晒㗎啦!

兔

另外還附設以傳說故事中出現ge祈願登山客和觀光客的安全和腿腳健壯的在“Kachikachi山兔仔”作為神體ge神社-兔子神社。神社右手邊也是山梨百名山之一-開運之山三ツ峠山ge登山口。

DSC06703

如果情侶嚟到天上山,可以嚟到天上之鐘祈求戀愛順利。

敲鐘方式:

  1. 男朋友看著女朋友的眼睛敲鐘 第1次
  2. 女朋友看著男朋友的眼睛敲鐘 第2次
  3. 兩人一起敲鐘許下愛的誓言 第3次

DSC06689

天上山祭祀著作為喜結良緣而有名的磐長姫與美麗ge富士山之神木花開耶姫兩位姐妹神。

姐妹二神係以崇高的心幫助萬物的誕生帶來永遠的愛,和平和繁榮的守護神。

大家將土器(用黏土製造素燒而成的酒杯器皿)向住鳥居之中的“注連繩”為標投擲。將這個器皿丟擲出去,天上山的神明就會實現願望。土器可以喺茶屋門外可以買到,2個100yen,請自行投幣購買。

f_pht6

公園展望台有たぬき茶屋(狸子茶屋),茶屋是以傳說故事中為咗俾到訪天上山遊人休息ge地方“峠之茶屋” 作為靈感。除咗有各種與富士山同Kachikachi山相關ge特產,茶屋仲有直接用炭火燒製ge丸子串“狸子團子”,勁似忍者亂太郎入面嗰d!

menu_tanukidango-2

狸子團子外面ge醬汁,鹹鹹哋又甜甜哋,粉團好煙韌,有甜甜哋ge米香味,值得一試!我仲買咗桃汁飲添!

peach_tc

山梨縣出產ge桃出晒名超好味,仲係全日本產量 No.1 ! 河口湖就係位於山梨縣,原本以為唔係7、8月桃當造ge季節唔會有得賣,但我多口問咗句,點知真係有得賣,正啊!超開心!桃汁真係超好味,真係桃汁嚟,有果肉同纖維,冇加水,好似大啖食緊桃咁。我唔記得幾錢,但肯定平過喺日本境外買1個山梨桃!

DSC06706

富士山完美ge形狀激發日本人源源不絕ge創作靈感 ,所以以富士山為主題ge零食一出現就好容易成為大家ge焦點!當日嚟到天上山見到個個都係食雪糕,我明㗎!因為有大大塊牌、圖文並茂,所以咪係人都食雪糕lor!

雪糕呢,我就啱啱先食完,唔想又食!再加上嚟到天上山梗係要試D其他地方冇ge嘢,呢支富士山形狀、波子汽水味ge雪條(260yen),再加上360度無敵富士山靚境,打卡一流,呃like冇難度!之後我都冇見到有喇,聽聞只有好少店鋪有得賣。

一攞出嚟影相,好多人都望住支雪條!連我搭纜車落山,排我後面嗰兩個日本男仔都望實支雪條。當我影完相,梗係迫不及待試下味啦!我舔咗兩下,覺得奇怪,點解雪條冇味ge,唔通係用富士山d水整ge,所以冇味?但明明話係波子汽水味㗎wor?!好友問我好唔好味,我答佢得水味咋,你快d試吓!佢舔咗吓,好認真咁望住我講,其實人哋出面係有個殼㗎,咁大陣膠味,你食唔出咩?於是我拔走個殼,雪條上面喺煉奶味,下面係波子汽水味!

13076985_10204892805719793_3175283515310259406_n

做得fd底ge,見到我咁白癡,佢梗係瘋狂咁笑我啦,仲將膠殼同富士山合照添!快樂ge時光過得好快,又要同富士山暫時講拜拜!

DSC06684

我哋又排咗10mins隊搭番纜車去山腳,再轉車番去河口湖站!

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()