忍野淺間神社(忍草)+八海庭院 「彦兵衛屋敷」

DSC06833

忍野八海淺間神社(忍草)係人們對富士山信仰ge聖地!神社並唔大,但俾人一種神聖威嚴ge感覺。當日去到時並冇其他遊客,我哋兩個真喺有種誤入神域ge錯覺,好似會有狐狸或者百變狸貓突然出現。神社內播放ge誦經聲唔細,可以話喺我去過咁多日本ge神社最大聲ge,但最神奇係只要一離開嗰個範圍,就聽唔到誦經聲!

DSC06898

富士山世界文化遺產構成資產(平成25年6月登記注冊),從以前就崇拜「神之泉」。由富士山伏流水8個湧水池組成,係祭祀八個龍王的富士山信仰ge巡禮朝拜地。登拜富士山ge道者、富士講信者會用忍野八海湧水嚟洗去身上ge污穢。

因為16世紀後半葉長谷川角行傳承了巡拜富士山麓湖沼ge修行,1843年以後,開始咗圍繞忍野八海8個小湧水池進行“富士山根源八湖”的巡禮修行。同時,富士講信者開拓出從出口池到菖蒲池ge巡禮道路,各池也逐一被疏通,八大龍王ge祭祀由此開始進行。喺嗰時開始以後,來忍野八海的修行者直到19世紀後半葉都絡繹不絕,成為了巡禮朝聖地。修行者們利用湧水嚟沐浴淨身,第二日就登拜富士山。

DSC06900

古時巡禮道路由出口池ge稻荷神社到忍草淺間神社,途經忍野八海。從呢條巡禮道路就可以清楚了解到日本人ge宗教信仰-就是對古老而神祕ge自然崇拜!

稻荷神社稻荷神是日本神話中穀物、食物之神的總稱,而狐狸被視為稻荷神ge使者。三狐狸神原本係日本秦氏氏神(山折哲雄 《稻荷信仰事典》),相傳秦氏為秦始皇族後裔或前秦王室族裔,為日本渡來姓之一。 日本中世紀以後,工商業逐漸發達,而主管豐產ge稻荷神,亦開始象徵財富,被工商業界敬奉。稻荷神社目前已經係全日本數量最多ge神社。

4910_01 (位於出口湖ge出口稻荷神社)

而淺見神社主要係供奉淺間大神,如富士山女神木花開耶姬命、彥火瓊瓊杵神、大山祗神。淺見神社為了鎮住富士山不再噴發而修建,並以其作為消除火災、順產、興業及航海…等之守護神。從遠古開始作為富士山的遙拜地集信仰於一身,全日本有超過1300間淺見神社。

DSC06896

去完淺間神社誠心參拜,就喺離開忍野村時,見到呢間賣甲斐絹ge店鋪,旁邊仲有一個小小ge資料館介紹甲斐絹。日本古時「甲斐の国」/「甲州」即係今日ge山梨縣!雖然話絹,其實即係絲。所以甲斐絹就係山梨ge絲織品,亦係甲州織ge始源。

DSC06895

甲斐絹ge起源可以追溯到2200年多前裡,公元前219年裡,秦始皇派徐福一行到嚟富士山下(蓬萊)尋找長生不老ge藥用植物,喺呢片土地上更保存“徐福傳說”古文書傳達編織的藝術,保持咗古代中國的養蠶技術,富士北鹿地區至今仍然保留住古老ge紡織技術與歷史。

DSC06894

純日本國產ge絲織品,顏色靚,質地輕柔軟滑,而且價錢一D都唔貴。去新宿行下,大把Made in China ge衫都貴過呢度d傳統純日產絲織品,再加上我想支持山梨養蠶農民,於是買咗條絲巾送俾媽咪大人!

DSC06893

跟住我哋番去觀光案內所拎行李,然後出番忍野入口站。喺車站隔離有個八海庭院「彦兵衛屋敷」。

DSC06822

八海庭院入園費200yen,大家自己放入料金箱後就可以入園!

DSC06816

DSC06838

充滿禪味ge日式庭院

DSC06825

呢度ge植物上面都生滿地衣,而且仲係不停咁生長,好有生命力!由於地衣對二氧化硫相當敏感,所以生態學上,地衣經常被當成一種空氣品質ge指標。大家見到咁多,就可以知道呢度ge空氣有幾好啦!

DSC06836

行完成個忍野八海,大概用咗兩個鐘。車站旁邊有間蔬果店,我哋將原本預計用嚟寄存行李ge費用攞嚟買咗靜岡產ge士多啤梨!真係超好味!其實富士山橫跨咗山梨同靜岡,既然冇得賣山梨士多啤梨,咁就食超出名ge靜岡產士多啤梨啦!

berry

我哋尋日買咗1210ge高速巴士車飛番新宿,所以搭1136嗰班車番去河口湖,車表寫住1155就會到河口湖。出發前有喺網上見過網友話呢條路線ge巴士會delay少少,但因為日本ge交通工具出名準時,所以不以為意!加上我哋嚟嗰時,仲早咗少少到站添!

點知巴士delay咗成15mins先嚟到,所以真係超驚。於是我一上車就問司機叔叔可唔可以去到河口湖站,因為我哋要搭1210高速巴士。司機叔叔計咗下,一臉為難咁搖搖頭話未必趕到去。我唯有拜託司機叔叔盡量啦,因為我知日本人好遵守交通規則!

上到車我就明點解會delay,因為好多人(包括:日本人)都搞唔清忍野八海嗰幾個站,要到上車先問司機叔叔,有d遊客唔知可以用suica俾錢,落車又唔知要俾幾錢,仲要司機幫手找續等等等等!其實司機叔叔有努力開快dd,啱啱去到富士山站,我親眼目睹高速巴士開走,心裏面不停哀嚎,仲有四分鐘點趕到番河口湖站啊?!而且中途仲有其他站添!去完富士急站,司機叔叔知道再冇人上落車,所以有明顯加速前進,最後竟然喺1210番到河口湖站!

一到站,司機叔叔見到我哋要搭嗰架高速巴士,就即刻叫我哋俾錢同落車先,我叫好友先去車站排隊,因為好驚架車隨時會開走,我俾完錢多謝完司機叔叔,同埋向其他乘客講完唔好意思,就匆匆忙忙拖住2個行李箱跑去高速巴士車站!幸好高速巴士都遲咗,唔係1210開出,等咗3分鐘,司機先俾所有乘客放好行李。1218,我哋順利搭到車番新宿!

DSC06909

呢個時候,富士山竟然出現啦!就好似同我哋講bye bye一樣。富士大神,多謝祢啊!        唔知係咪因為參拜完富士大神,回程路上落起大雨,平時一落雨就會塞車,遲番到東京,點知嗰日竟然可以準時番到新宿西口,落車前仲要停咗雨!嗰日都冇再落雨,等我可以去到觀賞好靚ge夜櫻!

不過好搞笑!明明上車係喺新宿新ge車站,但落車仲係喺舊站!

再次感謝富士大神與各路神明保佑!我哋終於有驚無險完成富士山之旅!

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()