澀谷/Shiroichi白一/Luke’s lobster 

DSC06540

我哋解決咗燃眉之急ge肚餓問題後,當然要喺澀谷行下街,消化下,先可以繼續食嘢㗎嘛!

我哋食完咗正餐,之後咁梗係到甜品時間啦!於是我哋就向住shiroichi白一所在ge神南區進發!神南係一個我好鍾意ge style ge一個小區,大家可以喺每一條橫街直巷發掘你鍾意ge店鋪。而每一間店鋪都充滿自己ge特色同個性,除咗有國際名牌,有日系潮牌,仲有好多唔同類型ge古著店等等。唔似得香港,shopping mall入面全部係名牌,街上ge商鋪都係名牌!

行下行下,不知不覺我哋嚟到咗呢間被喻為「冰淇淋界的勞斯萊斯」ge shiroichi白一

DSC06542

聽聞平時係排到出街㗎,好彩我去嗰日冇,雖然見到店內有唔少人排隊,但係我可以接受ge程度!成日都好唔明日本人點解可以咁有耐性排隊,俾我15mins就開始唔耐煩 。原本我哋入到去時係晒人,差d連企都冇位企,點知突然間好多人食完,跟住就有空檯wor~Lucky!!!

DSC06549

白一shiroichi喺海外兩個地方有分店,分別係台灣同韓國,啱啱開嗰時,排隊排到癲!

DSC06544

由於我哋真係仲好飽,所以就叫一個嚟share!好友交俾我呢個麻煩友話事,平時有嚴重選擇困難症ge我,今次冇左揀右揀!因為長期缺乏咖啡因,再加埋飲咖啡可以消滯(我覺得),而且驚個雪糕會太甜,所以即刻就決定到喇!

DSC06543

以為我會叫咖啡牛乳?Nonono!!!其實我超唔鍾意日式炭燒咖啡嗰種酸味,仲要加埋奶?我驚我接受唔到lor (hahaha)!

所以我係叫咗咖啡牛乳下面嗰款570yen 即磨espresso(挽きたてエスプレッソ)+雪糕 !     嗰日有兩款espresso可以選擇,又係即刻就揀到我鍾意ge,有full bodies & persistent ge Ristretto

DSC06545

俾完錢,店員先會開始製作生淇淋。點解叫生淇淋,係因為係用新鮮牛乳製造,唔會隔夜。

0

從雪糕機擠出生淇淋,然後店員會將生淇淋放入冰庫內10秒鐘,令生淇淋冇咁易融,所以製作時間會耐少少。另外大家可以自己攞水飲,最正係好冰涼ge檸水,飲完將杯放喺水機左手邊就得。

DSC06546

終於我哋ge espresso生淇淋嚟啦!Yeah!我即刻食咗一啖,然後發現唔喺軟雪糕嚟㗎!個質感似食台灣嗰d霜淇淋,有少少似沙冰,應該喺話似食緊牛奶Sorbet,好幼滑嗰種!

跟住我先仔細望下人哋嗰簡介,原來佢哋ge生淇淋係唔加鮮奶油,製作過程中入冰櫃雪10秒,咁會令到生淇淋表面凝結,形成外面清脆,入口即溶,好似初雪一樣ge口感,所以又被稱為「10秒生淇淋」!

DSC06547

生淇淋有種淡淡ge奶香味,質感好輕薄,有種水水ge感覺!唔算好甜,可能加埋我配嗰款espresso,好鍾意呢個味道!就好似飲完affogato,但唔會好heavy,反而覺得好清爽、好light!

食完嘢記得自己收拾好,將垃圾放入水機左下方嗰垃圾桶。

到我們食完又見到好長人龍排隊買「冰淇淋界的勞斯萊斯」ge「10秒生淇淋」

 

食完甜品,梗係繼續行街啦! 行咗一陣,就見到「世界で2 番めにおいしい焼きたてメロンパンアイス」世界第二好食ge雪糕蜜瓜包,但係真心飽,同埋見到人哋要企喺街度食(隔離就係馬路),個包見到都感覺到佢ge甜度,仲要排隊,所以放棄冇試到!

DSC06551

喺神南區內行街ge人絕對係我咁多日東京之旅見到衣著打扮最靚最好ge,可能佢哋都喺度買衫啩!仲有,如果大家想搵vintage名牌手袋、飾物,呢一區都有唔少,好有尋寶feel㗎~

我哋繼續好開心咁行行買買,又經過一間好出名ge cafe-Jinnan Cafe (ジンナンカフェ)marvel

Jinnan Cafe出名在好多日劇都喺度拍過,仲要唔喺陳年舊片wor,有小栗旬同石原里美ge 「Rich Man, Poor Woman」;石原里美同松本潤ge「失戀朱古力職人」;澤尻英龍華ge「First Class」,套套都出名㗎!

除此之外,Cafe仲成日有gallery或者同潮牌有crossover合作!我去到就見到Cafe同Marvel crossover,仲要撞正係展覽展出ge首個周末,所以條人龍長到呢!!!起碼排個半鐘以上先應該有檯!平時好難得見到女朋友陪男朋友去一間餐廳等位,竟然第一日去到Tokyo就見到了!

跟住我哋繼續行多咗一陣,有d攰喇,準備番新宿攞行李返酒店休息,就見到好出名、嚟自紐約ge龍蝦三文治專門店 Luke’s lobster出現係我哋面前!luke

我知好多人都喺表參道嗰邊食。但既然澀谷呢邊有,又唔使排長龍,又冇遊客(除咗我哋兩個),梗要買嚟食啦!而且我個人鍾意澀谷店ge style多d,好有度假中ge感覺,好hea ,可以慢慢食,黑色門入面有幾張檯,唔使好似表參道咁要喺街邊食!

DSC06553

不過我哋冇喺度食,而是買番酒店食。 Cashier上面有塊板,話俾你知食ge龍蝦嚟自邊度。是日龍蝦嚟自美國一個人口唔到1000人ge小鎮Stonington,當地人有船隊專門出海捕魚、抓龍蝦。

DSC06556

等咗2mins就搞掂,lobster roll係熱辣辣㗎!聽聞表參道嗰邊係唔熱ge,我冇食過,所以唔知真唔真喇!可惜我都唔係即刻食,所以我同靚仔店員講,我哋未食住。佢哋即刻幫我用盒裝好,包好俾我帶走。

DSC06578

我哋叫咗regular嗰款 (980yen),大家亦可以揀 US size (1580yen),個包係一樣size,只係龍蝦分量加倍!唔知我哋嗰個會唔會好似poster一樣咁正呢?DSC06555

Lobster roll真係好好味,個包放咗兩個鐘都仲脆㗎,外脆內軟,香草蒜蓉好香好惹味,但最勁ge位係完全冇遮蓋龍蝦肉本身ge海水味同鮮甜味。龍蝦肉一絲絲㗎,質感好爽口彈牙,啖啖肉!好友認為今次日本之旅最好味ge就係呢款Lobster roll!我覺得佢個味道真係令人好難忘,想一食再食!我到宜家個腦仲好清楚記到佢個味~必食!

DSC06579

Shiroichi白一

地址: 日本 Tokyo, Shibuya, Jinnan, 1 Chome−77, ANDOS Ⅱ ビル1
營業時間: 11:00–22:00
 
Luke’s lobster 
東京都渋谷区神南1-15-5 神南プラザビル 1F;
電話番号: 03-5456-6972;
営業時間: 11:30〜21:00;
定休日: 不定休
arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()