01

今次嚟箱根玩,一定要住晚溫泉旅館先算係完滿。箱根係箱根湯本、塔之澤、大平台、宮之下、小涌谷等地溫泉嘅總稱,箱根有箱根二十湯,換言之喺箱根呢度係有好多溫泉旅館俾大家選擇。我呢個有選擇困難症嘅嚴重患者千挑萬揀,終於先界箱根 星野リゾート同山の茶屋兩間溫泉旅館作出決定,最後入住山の茶屋 (YAMA-NO-CHAYA)。

DSC08038

位於塔之澤嘅「山の茶屋」比較偏僻,雖然都近登山電車塔之澤站,但呢個站比較少人清冷,加上山路難行,建議大家搭湯本溫泉鄉共同バス(送迎巴士)比較方便。大家最好早d入住,因為共同巴士6點45分就會開出最後一班。大家記得有嘢就喺呢度買啦,旅館附近係咩都冇,包括冇便利店㗎!

DSC08040

箱根旅館嘅湯本溫泉鄉共同巴士站就喺箱根町總合觀光案內所外面(箱根湯本駅對面)。湯本溫泉鄉共同巴士分為A、B、C路線,每個鐘嘅15分與45分各有一班,車費係100円(唔可以用箱根周遊券,絕對係有料巴士嚟㗎)。

DSC08049

大家去「山の茶屋」就要搭C路線往塔ノ沢方向,上車時投入100円硬幣,司機會問大家要去邊間旅館,所以要記一下旅館日文名又或者寫定落張紙俾司機睇。
開咗車大概5分鐘就到,司機會提大家落車!落車位對面就係山之茶屋嘅吊橋,好可惜唔係我鍾意嗰種搖搖晃晃嘅吊橋。

DSC08231

吊橋堅固程度係可以承受2噸以下嘅車開過(1次限1架車,時速10公里),所以大家行喺吊橋上係非常非常安全嘅!

DSC08052

當初無意中見到山の茶屋,就俾旅館名字吸引咗,上官網睇過覺得乎合哂我設嘅條件,於是放棄界 箱根,喺山の茶屋官網訂房。搵箱根溫泉旅館時,我設嘅條件有以下幾個:
1、和式房間,瞓Tatami (榻榻米)
2、房內要有私人風呂
3、有貸切風呂(可以私人預約嘅溫泉)
4、要有最少兩個大浴埸
5、餐點要係日式料理,可以喺房內用餐,
6、旅館房間唔好多,減少旅行團入住機率
7、旅館唔可以太舊,環境好

開出咁多條件,因為住溫泉旅館我只會做4樣嘢:食、瞓、浸溫泉加hea,所以唔想俾其他人騷擾。既然價錢唔在我考慮範圍之內,咁梗係揀間令我滿意㗎啦!

DSC08051

深山、吊橋、川流、竹林、櫻花,淨係旅館周圍嘅環境已經好靚好正,令人好relax! 四周非常寧靜,只有吊橋下嘅早川溪谷流水聲激出源源不絕嘅大自然交響曲!原來喺東京近郊嘅箱根已經有秘湯一樣嘅溫泉旅館。

13002357_10204840660656199_4508424272579260424_o

行上一個小斜坡,穿過竹林步道、石階,很快就來到山之茶屋嘅接待處。呢個完全係我心中嘅日式溫泉旅館面貌。

DSC08060

其實我哋未上到嚟,旅館職員已經出嚟幫我哋拎嘢,迎接我哋。我掛住影相,搞到大家一直㩒住門等我入去,日本人真係有禮貌到令人唔好意思。
確認好姓名後,就有專屬女將(OKAMI)帶我哋上房。佢一路行就一路向我哋道歉,因為旅館女將(老闆娘)個仔仔發燒,所以早走咗,唔可以親自接待我哋。

DSC08089

山の茶屋全館只有15間客室,所以非常寧靜舒適。
行上2樓,走到走廊盡頭就係我哋預訂嘅房間 —「山の夕」。
房間隔離就已經係室內大浴場(かじかの湯),超級方便。

13029577_10204840669296415_8932039564944441891_o

「山の夕」(やまのゆうべ)露天風呂付客室

DSC08086

一入到房發現竟然仲靚過網頁上嘅相,感覺更加舒服,勁開心!

DSC08064

我哋嘅行李已經好乖咁喺房入面等我哋。

DSC08061

女將沖好茶,等我哋可以一邊飲茶食溫泉饅頭,一邊向我哋講解入住細節。

DSC08062

首先向我哋介紹旅館設施,說明露天溫泉嘅男女交替使用時間。每間旅館都有唔同安排,而山の茶屋會替換3次,所以使用前一定要睇清楚,唔係到時入錯咗好大鑊。

DSC08083

然後女將會同客人確認晚餐時間,如果想使用貸切風呂,記得呢個時候預約。另外仲有租借浴衣等等需要都同女將講,請佢幫手安排。

DSC08185

等女將離開後,我立即開始探索房間。啱啱一入房,就聞到一陣淡淡香氣,原來房內嘅插花係鮮花。

DSC08071

充滿大和風情嘅小廳有個小吧檯同小雪櫃,仲有腳底按摩器等大家鬆一鬆。

DSC08070

個人好鍾意呢個小小嘅休息空間,竹排令整間房增添咗一份雅致。只要將整面落地窗戶打開就可以連接外面,呼吸箱根嘅新鮮空氣。

DSC08184

竹を敷き詰めた月見台
雙腳踏上竹排地板嘅感覺真係好正,月見台係架空伸出花園,房內有開液體蚊香同紗窗外,所以大家想親近大自然,都不怕有昆蟲飛入嚟。

DSC08077

而露天風呂與洗手間就在小廳隔離。 廁所另外喺獨立房間內係日本慣有嘅設計。

DSC08066

房間內嘅露天風呂比我想像中更正,因為呢個溫泉係24小時不停流動,所以感覺更乾淨,隨時都可以跳落去浸番夠本。塔之澤溫泉係箱根湯本溫泉後方嘅溫泉。泉質係單純泉・塩性單純泉,對神經痛・關節痛・冷性體質有療效。

DSC08069
南部砂利を佐官で仕上げた露天風呂がある

浸溫泉就係要浸呢種凹入地下嘅風呂先夠feel㗎嘛是! 唔好睇個風呂細細,但浸落去就知個風呂都幾深,除非身高有180或以上先需要屈起雙腳。

DSC08078

話到明係露天風呂,梗係冇窗遮擋。大家可以一邊浸溫泉,一邊望出外面嘅花園。好似我哋咁喺春天嚟,入夜後山中氣溫得幾度,就可以體驗到嗰種外面凍,而你就浸住暖笠笠嘅溫泉嗰份幸福感。

DSC08151

住得溫泉旅館梗係要預約一泊二食嘅plan啦! 嗰日全館爆滿,原本想1930食晚餐,但廚房同工作人員都忙到爆,於是女將問我哋可唔可以夜少少先食。我哋當然冇所謂,反正平時都唔會咁早食飯,加上大家都食緊飯,咁去大浴埸泡湯先唔會撞到其他人,仲唔即刻衝去泡湯。

DSC08130

八點鐘準時開飯! 山の茶屋嘅餐點每個月都會轉一次,而部份材料會根據當日嘅新鮮程度轉換。除咗好靚嘅餐具外,首先有女將為我哋奉上一小杯水果酒,為呢餐懷石料理晚餐打響頭炮。

DSC08132

第一道就係先八寸,先八寸類似前菜,以季節為主題嘅菜色,通常由1種壽司與幾道較小份嘅小菜組合而成。懐石料理極端講求精緻,無論餐具還是食物嘅擺盤都要求很高(食物份量少)而被一些人視為藝術品。

DSC08133

先八寸有7道小菜: 若草豆腐、春菜粉肝、蛸櫻煮(章魚)、炸春芋團子、味噌青瓜、蛋捲同埋三文魚壽司球。

DSC08134

7種不同嘅小菜組成,每種都有各自嘅滋味,令人食到春天嘅感覺。由於味道比較清淡,所以印象並唔深刻。

DSC08144

除咗豆腐料理,箱根另一種好出名嘅料理就係蒸籠料理。訂房時見到旅館有得供應,所以訂咗2人份試下。

DSC08146

女將會將蒸籠搬到房間,然後慢慢蒸熟。喺等候嘅時間,我哋梗係繼續食其他嘢啦!

DSC08145

椀盛 ,係以當季嘅菜、肉、魚類組成嘅汁物料理。而今天為我們準備嘅係由魚蝦同薯粉製作而成嘅魚丸。魚丸嘅口感非常好,配上用鰹魚、昆布所熬製嘅湯汁,味道好鮮美。

DSC08147

造里就係刺身組合。即使身處喺山中,但魚生一樣非常新鮮,白身魚清甜爽口,拖羅入口即化,完全可以媲美高級壽司料亭。

DSC08153

煮物用一個金碗裝住上檯,打開碗蓋,裏面係酒蒸大山地雞配搭櫻花蝦味噌。

DSC08148

跟住落嚟蒸籠料理, 蒸籠放入旅館自家泉源嘅溫泉水將肉類同蔬菜蒸熟。
我預訂嘅係3種肉類加野菜套餐,包括: 神奈川足柄牛、箱根山麓豬、大山地雞與當地新鮮蔬菜。

DSC08149

用蒸煮嘅方式烹調食物,可以令大家食到食材嘅原味。當然旅館亦有提供幾款唔同嘅醬料俾大家配搭。足柄牛肉質好軟滑; 箱根山麓豬選用五花腩,所以油花好多,肉味好甜但是膩,; ; 山野菜係我最鍾意嘅,因為好新鮮美味。我哋最食唔慣嘅係雞肉,女將同我哋講,因為箱根嘅大山地雞係通山走,所以肉質好結實,無咩脂肪。我哋食落雞肉真係好「鞋」,雖然好有雞味,但佢哋習慣食原味,所以口感好寡。

DSC08163

食完令我有d失望嘅蒸籠料理後,接住就係組肴。組肴有兩款: 鰆蕗味噌燒同海鮮山蔬拼盤。鰆蕗味噌燒即係烤魚,魚肉烤到好香,但味噌落得太多,令整體味道變得好鹹。

DSC08159

組肴另一道菜係海鮮山蔬拼盤,材料有炙燒黑毛和牛、大蝦、蠔、大根等等,味道食落似關東煮,呢道係我其中覺得滿意嘅菜式。

DSC08164

當然料理仲未完結,馬上就上咗酢物。酢物係加咗醋嘅醃製食物,因為我唔食加咗醋嗰d帶酸味嘅食物,亦唔食醃製食品,所以完全冇掂過。

DSC08131

跟住就到食事,即係主食。釜飯可以選擇白飯或者筍飯,唔食筍嘅我揀咗白飯,幫好友揀咗筍飯,點知廚房搞錯咗,俾咗兩個白飯。白飯放咗備長炭一齊煮,食嘅時候可以配燒明太子同鹽昆布塊送飯。

DSC08167

除咗釜飯外,仲有香物 (季節性醃製蔬菜) 同留椀 (味噌湯) 。

DSC08169

最後嚟到甜品時間,水菓子係香蕉朱古力mousse配上士多啤梨。

老實講,山の茶屋嘅晚餐餐點令我幾失望,好多都唔啱我口味外,有幾款餐點都係得個樣,食完都唔知食咗咩咁嘅感覺。

DSC08170

一食完晚餐,女將收拾好枱面,另一個工作人員負責舖床。女將會詢問我們明天嘅行程,睇下大家需唔需要幫手,關於寄送行李番箱根湯本站、點樣搭車去唔同景點、同埋車次時間表都可以請女將安排。

DSC08172

工作人員將我哋食飯張檯桌面換上榻榻米面板,然後㩒一㩒牆上嘅開關掣就變成榻榻米。

DSC08174

唔講真係唔知嗰度係張餐桌。

DSC08183

兩張被鋪迅速鋪設完成!超正!係我最愛嗰種鬆軟嘅被鋪,住溫泉旅館就係要瞓咁樣嘅tatami被鋪。

DSC08200

住溫泉旅館,客人可以話係兩手fing fing 咁入住都得。

DSC08197

旅館會提供客人所需嘅用品,無論係你諗到定諗唔到。

DSC08198

唔單止沐浴用品有2種俾大家選擇,就連基本嘅護膚用品有有兩套,不過呢個係有男女之分,睇包裝應該都唔會用錯嘅!

DSC08204

食完飯箱根嘅天空開始飄落雨絲,冷風中聽住雨聲浸住溫泉真係太正太爽。浸完溫泉敷番個mask,再同好友飲多杯,先舒舒服服瞓個靚覺!おやすみ!(晚安)

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()