江之島•湘南海岸•鎌倉一日遊(4)-東京近郊日歸小提案

DSC07418

江之島落山捷徑+超多口味雪糕屋+しらす問屋とびっちょ美味白飯魚丼

 

當我哋離開江之島岩屋,就沿住嚟嘅路回程離開!如果大家已經遊覽完畢,可以喺度直接搭船離開。但因為我哋會喺島上食lunch,所以就行番返去參道!

DSC07321

我哋一直行返去中村屋羊羹店,隔離有一間きたさん茶屋。

DSC07275

きたさん茶屋有超多唔同口味嘅雪糕,目測超過50種味,一個雪糕350yen。除咗比較大路嘅各種生果口味,仲有毛豆、清酒、竹炭等等比較日本嘅口味。但最正係,呢度仲有江之島特產-白飯魚口味同水母口味嘅雪糕!因為想像到個味應該會好怪,所以我係冇試嘅~

我叫咗粟米濃湯味,因為細個好鍾意食一款粟米味雪條,但後來冇再出,好傷心!後來嚟日本旅行,喺其他地方都試過粟米味雪條或者粟米濃湯味雪條,都覺得好味,冇中過伏!個人覺得呢度個粟米濃湯雪糕都係類似嗰種味,係我鍾意嘅,好味道!

DSC07276

好友叫咗咩味,我完全唔記得喇!因為係我唔食嘅味,所以冇試下,但好友都覺得佢個雪糕好味。

DSC07273

我仲買咗貓之島特別飲品,一場嚟到貓島點可以唔買番D喵星人product!(其實喺嚟嘅時候已經買咗喵星人products,但完全唔記得咗!)

螢幕快照 2016-05-12 上午02.41.51

買完雪糕,如果大家有跟足我嘅路線遊覽,應該已經將江之島上嘅景點都行過一次㗎喇!回程嘅路就等於去程嘅路,啱啱嚟嗰時要落幾多級樓梯,等於返去要上幾多級樓梯,係咪未行都覺得攰呢?!傻豬嚟嘅~等我話你知一條落山捷徑喇!跟住嚟喇!唔係行錯咗就「蘇州過後冇艇搭」㗎喇! 嗱!就係中村屋羊羹店左手邊有條小路,即係下圖嗰個白色衫男士行入去嗰條路,就係落山捷徑!!!

螢幕快照 2016-05-12 上午02.45.44_meitu_1

成條落山捷徑都係向下行嘅,坡度唔算斜,比起又要上樓梯又落樓梯好好多!

IMG_1877_s

沿途嘅風景都唔錯㗎!只有一條直路落山,唔使驚行錯路!

螢幕快照 2016-05-12 上午02.38.44

行到落山,就會發現呢度係江島神社紅色鳥居右手邊嘅小路!曾經喺江之島嘅觀光海報上見過呢個位,當時已經好鍾意,好有宮崎駿筆下嘅畫面! 呢條紅色橋叫「御X橋」(我唔記得咗佢個名~)都可以通往江島神社。

DSC07414_meitu_1

就係呢張2016年•春嘅江之島觀光海報~

poster05

其實呢條路就係穿過「瑞心門」去到「福石」,「福石」左邊有條小路通往呢條橋。大家遊覽完整個江之島,拜完弁天女神,睇下可唔可以喺「福石」旁邊執到嘢喇!(搞錯啊!使唔使咁乾淨啊?!連片葉都冇得俾人哋執~)

螢幕快照 2016-05-12 下午06.10.00_meitu_1

好喇!行咗咁耐真係超餓!喺江之島有三間食店都好正,好想食,包括丸だい仙水、しらす問屋同江之島亭。但我哋只可以揀其中一間。由於丸だい仙水有齊江之島必食三寶:白飯魚(吻仔魚)、螺貝類、伊勢龍蝦,再加上好友超like「仙水」呢個名,所以我哋出發前就決定要嚟仙水食!

640x640_rect_832735

丸だい仙水超易搵,因為一到江之島參道口就見到招牌,店嘅位置就喺左手邊!點知,我哋見到丸だい仙水嘅位置,完全冇留意到人哋嗰日休息!!!當我哋想食嘢時先好sad發現呢件事~

DSC07423

於是我哋就決定嚟しらす問屋とびっちょ(Tobiccho)食嘢喇!しらす問屋とびっちょ超受歡迎,所以勁多人排隊。唉!我最唔鍾意就係等!咁點解唔去江之島亭 ?因為江之島亭喺山上,我已經餓到冇力行上山喇!

DSC07421

攞咗等位號碼,大概要等30mins,呢個時候梗係睇下食D咩喇!提提大家,呢度係會用日文叫號碼,所以唔識少少日文就比較麻煩。不過等位時間其實都預計得幾準,唔使太擔心。

DSC07415

喺店內見到有大魚缸有我想食螺貝類,咁我梗係唔會錯過啦!

DSC07420

餐廳位於2樓,大家要喺樓下等位,有位先上樓上。

DSC07417

由於しらす問屋とびっちょ(Tobiccho)嘅丼飯好大個,而我哋又決定今晚會早食晚飯,所以只係叫咗一個丼飯set(1550yen)再加燒蠑螺(750yen)!雖然我哋只係叫咗一個set覺得唔多禮貌,有d唔好意思,但所有店員仍然好友善。

13139133_10204975977759042_5268643548869509054_n

我哋揀咗五色丼飯set,丼飯有三文魚籽、櫻花蝦、吞拿魚蓉同江之島特產生熟白飯魚,個set仲包一碗麵豉湯同飲品。順帶一提,每年1-3月中呢段期間係白飯魚禁捕期,所以呢兩個半月唔會有生白飯魚,想試就要避開呢段時間嚟江之島喇!

13178861_10204975977599038_7713217397773184887_n

丼飯嘅每一樣材料都俾得好多、好豐富,食落覺得好新鮮,完全冇腥味,每一樣材料充滿鮮甜味。其他我唔多講,但講下食生白飯魚嘅感覺,食起嚟軟軟滑滑,咬下去有D脆脆嘅口感,幾得意,唔算好重白飯魚味,反而熟白飯魚重魚味好多。個人超愛櫻花蝦,正!丼飯仲有大量蔬菜,好健康!醬油燒蠑螺好好味,燒得啱啱好,肉質爽口彈牙,加上醬油超好味,所以一定要食!

DSC07422

しらす問屋とびっちょ除咗係餐廳,更加係一間賣白飯魚嘅批發店,呢度仲有生白飯魚出售添!大家食完覺得好味道仲可以喺樓下買海產乾貨做手信!我同好友各自買咗一大包海苔白飯魚乾櫻花蝦乾走,返到香港做茶泡飯超正!就快食完了,早知買多幾包啦!

しらす問屋とびっちょ(Tobiccho)

http://tobiccho.com/

DSC07429_meitu_1

離開江之島~

DSC07435_meitu_1

依然好清楚見到富士山,感覺真好!出發去鎌倉!

DSC07439

江の島・鎌倉エリアの観光サイト

 https://enokama.jp/campaign/index.html

 

 

arrow
arrow

    JovusLove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()